بنام خدا

زندگی خصوصی خانم میم

بنام خدا

زندگی خصوصی خانم میم

حسادت

گاهی حس میکنم شاید تنها دوست ادما تو این دنیا مادر و پدرشون باشه یا شاید اونام نیستن فقط خدا...چون فقط خداس که به بندش حسادت نمیکنه ...واقعا متنفرم از این احساس...با التماس از خدای بزرگم میخام که هیچ وقت تو دل من و اطرافیانم حسادت نباشه ...هیچ ایرادی نداره بجای یکم نامهربونی و بی توجهی به خواهر ،برادر و دوستای نزدیکمون یکم محبت بهشون بدیم چون واقعا ادما به محبت احتیاج دارن همه آدما به محبت احتیاج دارن ...دنیا روی عشق و محبت میچرخه

مثال تور ماهیآ...

دیروز تولدم بود ...ولی تقریبا 99%دوستام فراموش کرده بودن...حتی کسای که خودم اولین کسی بودم که تولدشون رو تبریک گفتم ...حتی تا اخر شبم یه تبریک خشک و خالی بهم نگفتن...اصلا انتظارشو نداشتم واقعا دلم شکست...

پ.ن:ممنون از آبانای عزیزم و نگان عزیز که تولدمو تبریک گفتن ممنون واقعا برام ارزشمند بود 

تولدم

تولدمه هیجده دقیقا که از روز تولدم گذشته...لطفا برام ارزوهای خوب بکنید...ممنون 

کمک

دلم گرفته،به کمک احتیاج دارم ولی کسیم کمکم نمیکنه 

چندراهی

آدم بعضی وقتا حس میکنه واقعا خدا فراموشش کرده و گذاشتش وسط چند راهی که از هر مسیری که بره چندتا چیز رو از دست میده