بنام خدا

زندگی خصوصی خانم میم

بنام خدا

زندگی خصوصی خانم میم

مثال تور ماهیآ...

دیروز تولدم بود ...ولی تقریبا 99%دوستام فراموش کرده بودن...حتی کسای که خودم اولین کسی بودم که تولدشون رو تبریک گفتم ...حتی تا اخر شبم یه تبریک خشک و خالی بهم نگفتن...اصلا انتظارشو نداشتم واقعا دلم شکست...

پ.ن:ممنون از آبانای عزیزم و نگان عزیز که تولدمو تبریک گفتن ممنون واقعا برام ارزشمند بود 

نظرات 2 + ارسال نظر
نگان شنبه 26 تیر 1395 ساعت 12:11

عزیزم خواهش میکنم خوشگل خانوم !!!!من خودم خیلی برام شادی آوره !!این !!×!
آره واقعا غم انگیزه!! منم تجربه کردمش!!

مرسی فداتشم خوشگل خانمی

آبانا پنج‌شنبه 24 تیر 1395 ساعت 13:44 http://abanac.mihanblog.com

قابلی نداشت!!

عزیزدلمی خوشگل منننننننن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد